OS INICIOS DA IDADE CONTEMPORÁNEA

1. O ESTUDO DA HISTORIA:


Para ordenar os acontecementos; para explicar a evolución do ser humano; para datar os documentos  ou para que ti poidas escribir o teu diario é necesario coñecer as diferentes datas nas que tiveron lugar os feitos.


A) As fontes históricas:



As sociedades humanas, a medida que pasan e desaparecen no tempo, van deixando as pegadas do  seu paso. Ditas pegadas son estudadas polos historiadores que as empregan para coñecer e interpretar o pasado. Estas pisadas chámanse fontes históricas.As fontes históricas agrúpanse entres grandes tipos:


  • Fontes escritas:principal recurso dos historiadores, a aparición da escritura marca o final da Prehistoria e o comenzo da Historia.
  • Fontes materiais: os historiadores tamén estudan obxectos, como a cerámica, as ferramentas, os ósos...que os arqueólogos extraen das excavacións.
  • Fontes gráficas:para as etapas máis recentes utilízanse tamén cadros, películas,esculturas e  fotografías .






Exemplos de fontes históricas


B) Medidas do tempo histórico:


Para comprender mellor a historia ordenamos os feitos no tempo.O tempo agrúpase en unidades de medida.Na nosa cultura, organizamos as datas a partir do nacemento de Cristo, feito que contamos como ano 1.Os acontecementos que ocorren antes, escribimos as letras a.C. e contamos de forma descendente ata chegar ao un.Se son posteriores, engadimos d.C. e contamos de maneira ascendente.


C)As causas e as consecuencias:


Para estudiar a Historia temos que diferenciar e coñecer as causas e consecuencias dos acontecementos.
Causas :para entender un feito histórico é necesario entender as causas que o provocaron, é dicir, osmotivos que o explican;Consecuencias:o feito histórico estudado produce á súa vez uns efectos .

Comentarios

Entradas populares de este blog

TEMA 10: EL PREDICADO VERBAL Y SUS COMPLEMENTOS